10 критеріїв для організації успішного освітнього простору
Для забезпечення організації успішного освітнього простору на уроці Г. Майєр визначає 10 основних критеріїв:
- Чітка структура уроку (зрозумілі та чітко окреслені мета, зміст, ролі, узгодження правил)
- Висока частка реального навчального часу (правильне управління часом, пунктуальність та організованість)
- Сприятливий для навчання клімат (взаємоповага, правила, яких всі дотримуються, відповідальність, справедливість та турбота)
- Зрозумілість змісту (зрозуміло поставлені завдання, правдоподібність, моніторинг навчального процесу, забезпечення результату)
- Змістовне спілкування (участь у плануванні, культура спілкування, конференції, зворотній зв’язок та відгуки учнів)
- Різноманітність методів (багатство прийомів, різноманітність моделей дій,
мінливість та збалансованість форм)
- Індивідуальний підхід ( вибір, терпіння та час, внутрішня диференціація та
інтеграція, аналіз статусу та план підтримки)
- Осмислене навчання ( усвідомлення стратегій навчання, відповідність
завдань, методична варіативність та ефективність)
- Прогнозовані очікування та чесні відгуки (відповідність
та прозорість)
- Підготовлене середовище (естетичне облаштування класу, підготовлені навчальні матеріали, віртуальна навчальна платформа)
Коментарі
Дописати коментар